tisdag 23 oktober 2012

I väntan på stjärnan..

Kollade igenom jullådan tidigare i veckan och hittade då en ljusslinga som jag aldrig riktigt vet vad jag ska göra med. Det är en slinga för inomhusbruk, men eftersom den är grön är den inte så fin att ha framme.. Nu hamnade den bakom gardinen, där syns den inte men ger lite mysbelysning i väntan på adventsstjärnan. Den gamla lampan i fönstret fungerar (inte än) så det var ganska mörkt i detta hörn innan slingan kom upp.





Besöket på Ikea resulterade i en ny pläd, massor utav ljus i alla de former, bricka, kökshanddukar och barnbestick. Ingen servis alltså! Servisen Arv är väldigt fin, inget att säga om det, däremot var tallrikarna väldigt stora och känns kanske lite klumpiga att ha som vardagsporslin. Är osäker på om de går in i vår diskmaskin och de är tyvär även väldigt lättrepade.. 



Snygg kudde va?! Det är Handgjorda drömmar som har utlottning och jag hoppas på första vinst så klart!


Nu ska jag samla lite kraft här i soffan för imorgon börjar min jobbvecka.. =)

Kram från Malin

2 kommentarer:

  1. Hej smart o sätta den bakom när du inte gillade färgen. Snyggt blev de ju också.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken mysigt blogg!! Tack så jättemycket för fina ord:-) Roligt att ha dig med i utlottningen!

    SvaraRadera