tisdag 9 april 2013

Liten förändring, stor skillnad


Tjenixen!

I helgen åkte jag och några tjejkompisar iväg på en liten shoppingtripp, vi var på en loppis, på Balders Hage i Alingsås och sedan avslutade vi på Ikea. Väl på Ikea köpte jag bland annat nya vita knoppar till vår Hemnes serie i sovrummet. Jag tyckte det blev stor skillnad och bättre än tidigare så jag är nöjd! Här nedan kan ni se före- och efterbilder så har ni möjlighet att själva bedöma resultatet. 

Före

Här kan ni se båda knopparna på en gång!

Före 

Efter 

Efter


Jo, jag vet att min väckarklocka inte är den vackraste, men jag är lite emot stylade bilder och så här ser min verklighet ut. Har ni tips om någon snygg klockradio så får ni gärna meddela mig!



Här nedan får ni en glimt av våra nya fönster som sattes in i fredags, de var väldigt smidiga att putsa om man jämför med våra gamla! Nu slipper även sambon draget från fönstret när han sover. Gamla fönster har sin charm men nya fönster har komfort, sambon är väldigt lyrisk över de nya fönstren.


Vårelden håller ställningarna i sovrumsfönstret, tacksam blomma som tål uttorkning (har jag märkt..) och som för det mesta blommar. Sambon vägrar tyvärr pelargon i sovrummet med argument att de luktar för mycket annars hade jag gärna haft de i fönstren här uppe.


Imorgon är det onsdag, tänk vad en vecka går fort! Jag har hört att vår-värmen är på gång, det ska bara in ett litet lågtryck först men på söndag vänder det! =)

Ha det gott!
Kram från Malin

2 kommentarer:

  1. Heja våren och värmen!

    Så fint det blev med de nya knopparna, gav ett lite mildare intryck:)
    Här blir det snart pelargoner i sovrumsfönstren, ja i alla andra fönster med för den delen:)

    Ha det gott!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint med nya knoppar. Tänk vad lite nytt kan göra stor förändring.
    Ha en skön kväll
    kram
    AC

    SvaraRadera