torsdag 16 augusti 2012

To do listan..

Ja nu kan jag bocka av två grejer på min "to do" lista! För några dagar sedan gjorde jag ett par nya gardiner till badrummet, den förra som hängde där för alldelles för kort.. Hade sedan tidigare fått ett gammalt lakan av min mamma med fin spets på så detta kapade jag på bredden, tog av på längden, follade in sidorna och vips så var det klart! Saknade fyra hakar så än sitter de bara fast i överkant.




Precis framför fönstret, på badkaret, har vi skötbordet. Kanske inte så fint men praktiskt med närhet till vatten.



Det andra jag har fått gjort är att sätta upp Hilmers bokstäver på väggen. Jag satte först upp dem med bara några enstaka fästkuddar, men de hade en benägenhet att ramla ner lite titt som tätt så nu är de preparerade med cirka 6 fästkuddar var och nu verkar de sitta kvar!




Alltid skönt att få saker gjorda som hängt över en ett tag. Nästa sak på min "to do" lista är att kolla upp lite priser hos olika företag gällande markiser vi ska beställa samt framkalla lite kort till Hs fotoalbum.


Kommer nog inte hinna göra något inlägg imorgon så jag passar på att önska er en
TREVLIG HELG!

Kram / Malin

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fina gardiner och vilken fin tapet i barnrummet!!!
    Önskar dig en härlig helg kram Tina

    SvaraRadera
  2. Men vad fint!!! Superhärliga gardiner,
    Ha en riktigt fin helg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera