torsdag 1 november 2012

Det går så fort..

Så här såg det ut när jag och H var ute på långpromenad senast, nu är det inte många löv kvar på grenarna. Hösten försvann fort och november blir ju bara en lång startsträcka fram till jul.




På hemmafronten har vi nu fått upp en tavelvägg som jag ska visa er. Vårt projekt med groventrén börjar verkligen ta form, ska visa er detta med!!

Tävlingsdax igen! Jag prövar lyckan att vinna ett supersnyggt armband hos Fyra Årstider.



Imorgon är det jobb igen, sedan är det HELG! Älskar fredagar, härligt att komma hem från jobbet och veta att man är ledig några dagar, äta något gott och slappa i soffan. I vår ska jag gå upp till 75%, ska vara ledig måndagar då jag vill förlänga helgen och få lite extra tid med Hilmer. Sambon kan inte förstå hur man kan välja att ta ledigt måndag istället för fredag, själv tycker jag fredagar är den lättaste arbetsdagen medan måndagar är riktigt tunga.. Alla är vi olika och tur är väl det!

Ha det gott!
Kram från Malin

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Är nyfiken på både tavelvägg och entré! Får kika förbi dig i helgen tror jag!
    Kram Anna

    SvaraRadera