lördag 3 november 2012

Tavelvägg




Äntligen har våra bilder spikats upp på väggen!
Har så länge tänkt göra en fotovägg men oj vilket tid det har tagit. Först tog det tid att välja ut korten, sen var jag inte direkt snabb med att framkalla dem, sedan skulle det inhandlas ramar för att de slutligen ligga till sig lite på skänken innan de äntligen kom upp på väggen. Det ska dock upp en liten ram med en text på i höger hörn innan det är helt klart..

Det har känts ganska tomt på denna vägg så platsen föll sig ganska naturligt.  Pläden i fåtöljen är ny, det är en grå filt i 100% ull som jag är sååå nöjd med. Den är inhandlad på Jysk för endast 200 kr, det kallar jag fynd!!



Idag skulle jag egentligen åkt med ett gäng tjejer till Göteborg för en helg där, men då många lämnade återbud blev resan inställd. Istället har jag varit ute och krattat löv medan sambon har gjort klart taket på entrén. Kanske var det lika bra att det blev inställt för  våra helger nu i november ganska uppbokade med bland annat årsfest, dop och slutligen Danmarksresa.

Trevlig helg!!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar