tisdag 10 december 2013

En ny favorit i köket


Halloj!

När jag var uppe i Stockholm med jobbet efter sommaren fick jag tips om disktrasa i linné-tyg av en kurskamrat och köpte därför med mig en hem. Glömde sedan bort den, men för ett tag sedan fick den flytta in i köket och jag har verkligen inte ångrat att jag köpte denna! Snyggare än en wettex och miljövänligare. Den blir dessutom bara bättre med tiden enligt min kurskamrat, lägger den i tvätten när den börjar bli sunkig men jag tycker den håller sig fräsch mycket längre än en vanlig disktrasa.

Kanske en bra gå-bort present?!
Finns i olika färger men när jag skulle köpa fanns det bara grön kvar..



Jag är lite sen i trenderna men nu har även jag en L:A Bruket med diskmedel.. =)

Nu har nästan all snö smält bort.. Hoppas det kommer mer snart! Det höjde ju julstämningen betydligt!! 

I helgen ska vi ha glöggkväll här hemma med våra vänner, var och storhandlade idag för det går åt en hel del nu när alla kompispar har varsitt barn (och fler lär det väl bli i framtiden..)! Jag och sambon tenderar att spåra ut lite när vi ska bjuda hem folk, det börjar nästan alltid med en liten plan (och tankar om att nu ska vi inte krångla till det) och sedan bygger vi på med "-vi kanske ska ta och bjuda på lite sånt här också..." och sedan slutar det med att vi står hela dagen och förbereder.. Men samtidigt är det ju roligt och helt självförvållat! =)

Ha det gott där ute och akta er för halkan!
Kram från Malin

1 kommentar:

  1. Har bara gett bort de produkterna, men aldrig unnat mig själv.. Kanske på tiden?;-)
    Ha en fin Lucia imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera