onsdag 21 mars 2012

Vill ha..

Idag har jag inte mycket att komma med, därför får ni se en till inspirationsbild... Sådana här gardiner vill jag ha upp i mitt badrum på övervåningen, de som hänger där nu skulle bara vara provisoriska men har blivit kvar i snart två år.. Dags att ta tag i detta! Måste få tag i något snyggt gammalt lakan med fin spets på bara.. 

Denna bild sparade jag ner från en blogg för många år sedan.
Om någon känner igen den så ber jag om ursäkt för att jag  nu inte kan ange källa
och jag hoppas att det är okej att jag visar den på min blogg...
Vårt badrum är nu belamrat av ett stort skötbord, så snart det är flyttat in till Hilmers rum så ska jag visa bilder från badrummet! Skötbordet står idag på badkaret men vi tänkte flytta det till hans rum och ha det på golvet för säkerhets skull då han rör sig mycket när man byter blöja på honom.. Han plaskar även ner hela rummet när han badar i sin balja så nu får det nog bli till att simma runt i badkaret istället och då måste skötbordet väck från badkaret.

Härligt väder vi har haft idag i alla fall!! Blev en kaffe på altanen med vännen Anna och hennes dotter.

Jag återkommer på måndag igen och kommer då berätta var vi har haft för oss i helgen! =)

Trevlig helg!!!


1 kommentar: