lördag 5 januari 2013

Boken om Hilmer


Ja så heter den fotobok jag har gjort till honom! 
I den har jag bland annat skrivit hur det gick till när han kom till världen (han kom väldigt hastigt, redan i v 34, och vi befann oss inte hemma utan på husvagnssemester..), hans första tid som spenderades på sjukhuset, om hans utveckling månad för månad och bilder på hans släktingar och kompisar. Barn gillar ju ofta att titta på bilder på dem själva och därför har jag detta som ett komplement till de andra album jag har gjort till honom och som jag är mer rädd om.


Boken har givetvis hamnat i hans nya bokhylla. Han är väldigt förtjust i att titta i den, favoritkortet är det på hans kusiner och det kort där katten är med. 



Igår var vi och shoppade på ett köpcenter några mil härifrån. Fick med mig ganska mycket hem, bland annat fick både jag och lilleman nya vårskor. MQ hade riktigt bra rea så där köpte jag både pannband, skinnhandskar och Björn Borg trosor till rabatterat pris. 


Sötaste Kavat-skorna!


Ikväll vankas det 30-års fest. De vi ska hem till har precis renoverat stora delar av sitt hus, bland annat har de bytt kök, tapeter och golv så det ska bli spännande att se slutresultatet!!

Ha det gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar