torsdag 31 januari 2013

Dagens färg: Rosa


Halloj på er igen! 

Denna vecka har jag inte hunnit blogga så mycket för det har varit fullt upp med annat. 

Idag när jag var ute kändes det som lite vår i luften, det var härligt att få den förnimmelsen! Konstigt att man blir mer sugen på färg varje gång det blir vår, både på kläder och inredning. I vårt allrum på övervåningen bryter jag av med lite rosa i allt det gråa och vita.



Cyklamen från i höstas blommar än och det kommer ständigt nya knoppar. Jag har svårt för att slänga blommor som fortfarande lever så den får stå kvar tills det är dags att lämna plats åt pelargonerna.




 Tror att det är lika bra att önska er trevlig helg redan nu för sambon skulle nog uppskatta om jag tog en data-fri kväll! =) Vad säger era sambos/makar/partners om den tid ni lägger på bloggandet förresten?

 Kram från Malin



ps: Vet ni om några trevliga bloggar som skulle passa mig så får ni gärna tipsa mig om dessa!!

1 kommentar:

  1. Gokväll!

    Ja visst blir man sugen på lite färg till våren, gärna pastell om du frågar mig:)
    Snart är det dags för pelargonerna att vakna, jag har mina på ett säkert ställe, svärmors uthus:) Där vet jag att de har det bra:)

    Haha känner igen det där, min sambo tyckte att bloggen tog väldigt mycket tid en period (och det gjorde den nog med;)
    Nu kan han tycka det är lite jobbigt när vi kollar på tv, att jag hela tiden sitter med iPhonen i handen och läser bloggar;) Men man kan väl göra två saker samtidigt liksom;);)

    Önskar dig en fin start på helgen!

    Kram Sofi

    SvaraRadera