måndag 14 januari 2013

Sjukstuga


Idag var det vår fjärde inskolningsdag och första gången jag skulle lämna Hilmer några timmar själv på förskolan. Hann hem och dricka en stor kopp kaffe och börja rensa bland bilder på datorn innan de ringde från förskolan och berättade att H hade feber. Hilmer har varit förskonad från sjukdomar tidigare men nu duggar de väldigt tätt.. Han är dock ganska pigg när han är vaken, han har sett på favoriten Nicke nyfiken, ätit favoritmaten som består av smörgås och jordgubbsfil samt druckit massa äppeljuice. 

Ikväll ska jag försöka komma iväg till träningen igen, det är Step up som gäller. Tycker det är en bra träning då det blandas kondition med styrka. För mig är det även bra att ha en bestämd dag och tid för träning, det där med egenträning är inte riktigt min grej.. Tänker att jag ska träna 2-3 gånger per vecka men oftast så blir det bara träning på måndagar och sedan  försvinner resten av veckan i ett naffs.. Hur mycket tränar ni?!

Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. Lille gubben! Hoppas han kryar på sig snart, så trist när det aldrig riktigt vill ge sig. Håller med om träningen! Tänkte gå med dig idag men är väldigt trött då jag jobbat i 2 nätter. Plockade ner stjärnor och målade hatthylla istället. Och promenad blev det idag, får nöja mig med det. Kramar till er! /Anna

    SvaraRadera
  2. Stackars,stackars lille H. Hoppas han är bra redan i morgon igen!/ Krista

    SvaraRadera