lördag 3 januari 2015

Bättre sent än aldrig..

... tänkte jag visa lite bilder från vår jul!


Så här såg det ut hos oss på julaftonskvällen. Vi har sådan tur att våra familjer bor såpass nära varandra så vi hinner fira med både min och sambons familj på julafton. Vi startade dagen lugnt hemma med att kolla strumpan, sedan åkte vi till min familj för julbord bland annat och avslutade dagen hemma hos oss. Barnen fick träffa tomten två gånger under dagen och Hilmer var mycket nöjd över detta! =)



Många ljus tänder man i juletider..



Årets gran
Även Hilmer fick en egen liten gran på sitt rum. Han fick själv välja vad den skulle pyntas med och han var mycket stolt över sin lilla gran!




Sambon hittade en jättesöt liten julgransfot i vår lokala närbutik som har det mesta man behöver!


 Lite snö fick vi under julafton, men tyvärr är den borta nu.. Vi passade på att åka pulka så mycket det gick de dagar vi hade snö. 


Nedan är H ute och skottar med sin John Deere, den kan användas till mycket den där traktorn.. =)


Även lekstugan fick sig en liten gran.


I övrigt har vi tagit dagarna som de kommer, besökt vårt nya badhus några gånger och slappat hemma eller besökt släkt och vänner.

Nyår har vi firat in också, vi var 10 vuxna och 10 barn mellan 0-4 år.. Jag befarade kaos men det gick väldigt bra får jag säga! =)

Hoppas kunna återkomma med ett lite roligare inlägg nästa gång för nu är det änna snart dags att slänga ut julen!

Kram Malin




1 kommentar:

  1. Hej där!
    Så fina bilder från er jul.
    Ja tänk, nu är man snart i full färd att plocka undan allt... Men jag brukar ta fram det rätt tidigt så nu känns det som man vill plocka ner det igen. O jag brukar alltid plocka undan det till dotterns födelsedag (hon fyller på lördag).
    Vill inte att hon ska känna jul när hon fyller år;)
    Ha de gott och God fortsättning på 2015!
    Kram Anna

    SvaraRadera