måndag 26 november 2012

The Reef





Då var vi tillbaka igen från vår helg i Danmark! 
Vi spenderade helgen på The Reef som är ett badhotell i Fredrikshavn. Vi har haft det supermysigt, badat mycket i varma bassänger och ätit gott. 

I hotellkorridoren fanns det små fönster genom vilka man kunde se ner på området.



Interiören på badet var väldigt snyggt gjord, där var jag imponerad! 
H var lika förtjust i att springa runt på gångarna som att bada, så det var inte så mycket semester för oss föräldrar som fick springa efter.




Fredagskvällen åt vi hotellets "Karibiska afton" och dessertbuffén var väl det bästa på den kvällen! 



På lördagen var vi ute och åt på ett ställe som heter Empire. Danskarna vet hur man ska inreda, det märkte man där!! Det fanns industrilampor, Tine K lampor och givetvis Vipp pedalhink på toaletten. Ni får dock ursäkta något suddiga bilder, H var i full gång med att riva i bordsduken när jag skulle ta några kort..





Här har ni våra inköp, gissa vilken sida som är min och vilken sida som är sambons?!.. =)


Eftersom Fredrikshavn är en ganska liten stad är butiksöppetiderna därefter därför blev det bara en kort sväng på stan. När vi var ute och åt på lördagskvällen fick jag se att jag missat en butik som heter Inspiration där de hade massa Maileg saker, ohhhh så irriterande! 

Imorgon ska jag fortsätta pyssla inför advent och ska förhoppningsvis ta mig bort till skogen och hämta hem massa mossa, så snälla, inget regn imorgon!!

Kram från Malin

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en toppen helg!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Såg mysigt ut. Det var allt svårt att se vilken inköpssida som var din, men jag gissar!!!!
    Räcker inte mossan som finns i plastkassen bredvid granen? Då har jag mera här,som du kan få av./ Krista

    SvaraRadera