lördag 10 november 2012

Uppvaktning

Igår när jag kom hem från jobbet stod denna bukett rosor på bordet och ljusen var tända, maten var klart och vinet upphällt. Det kallar jag fredagsmys när den är som bäst! Vilken underbar sambo jag har, tack kära du!



Nu ska vi göra oss i ordning för att gå bort till Annas Skattkammare dit det kommer fler barn och mammor. Vi mammor ska fika och barnen ska (förhoppningsvis) leka fint och stillsamt tillsammans.. =) Vi får väl se hur det går!! Det enda positiva med att inte få sitta still och fika i lugn och ro är väl att man då springer av sig kalorierna från fikan direkt, hihi!

Trevlig helg vill jag önskar er!!
Kram från Malin

2 kommentarer:

  1. Vilken sambo du har du!! :) tack för trevligt sällskap idag, var behövligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jamen det kallar jag fredagsmys med stor F.
    Hoppas du får en riktigt härlig söndagskväll också.
    Kram
    AC

    SvaraRadera