måndag 23 juni 2014

Midsommarkillar och rabarberpaj



Då var årets midsommarhelg över. Det har ätits jordgubbar i olika varianter och dansats kring stång! En liten krans tillverkades i turbofart med några få blommor och två björkgrenar, trots allt blev resultatet helt ok!

Min stora gosse vill aldrig vara med på bild. Man får verkligen smyga med kameran, annars blir det en surläpp eller en nacke som fastnar på bild.. Men några bilder fastnade han på ändå! Den lille är ju då mer tacksam att fota för han ligger still än så länge.. =)


En puss på goa lillebror! Än är det bara kärlek mellan syskonen!! *peppar peppar ta i trä* Jag hoppas att det håller i sig!


Jag med smågossarna, redo att åka på midsommardans!



Å så ett litet familjefotografi på mig och mina fina pojkar!


Har ni slut på rabarber än?! Annars kan jag tipsa om en grymt god paj! Cookie rabarberpaj heter den! Den är väldans god, vill ni pröva den hittar ni receptet HÄR


Imorgon tänkte jag se om jag kan komma iväg och köpa de där smultronplantorna jag tjatat om så länge, samt lite små blomster till altanen. 

Kram från Malin

5 kommentarer:

  1. Så fina bilder på er!!
    Å rabarberpaj är ju bara så ljuvligt gott:)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så jättefina bilder på er!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Å vilka fina kort på er! Pajen ser väldans smarrig ut! Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Men ååå så fina ni är!
    å pojkarna är sååå söta å bilden där storebror pussas---ååå man blir lite tårögd... jag har en liknande bild..;)
    Å ert hus...ååå det blir så jäää...a snyggt!
    Så smakfullt med stenläggningen och krukor o alanen o allt..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Jag blir alldeles varm inombords när jag ser den fina familjen. / krista

    SvaraRadera