onsdag 29 februari 2012

En stund i solen

Idag har det varit en lugn och skön dag! Jag och Hilmer började dagen med lite sovmorgon. På eftermiddagen tog vi oss en promenad och idag lät han mig sitta i solen en liten stund och gazza! Jag njuter verkligen av den varma vårsolen, den har varit efterlängtad! Sambon har nu också äntligen kommit upp på benen igen även om han fortfarande är slö.. kan det vara fotbollsmatchen på tvn som lockade honom ur sängen tro?! =)




Bordet och stolarna på bilderna ovan kommer från mina svärföräldrar. Till en början ställdes möblerna hit för "utfyllnad" då det såg så tom ut på vår stora trapp. Jag har dock fattat tyckte för dessa möbler och jag tycker numera tycker är väldigt fina, älskar de snirkliga detaljerna!


Eftersom Hilmer fortfarande är sjuk så blir det nog inget babysim för oss imorgon.. Vi får ta och ladda ordentligt för nästa veckas aktiviteter istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar